Fashion modules

Model- en artikelbeheer
  • Beheer al je artikelen, kleuren, maten, collecties, seizoenen en merken per model.
  • Stel in- en verkoopprijzen in per model.
  • Bekijk verkoopstatistieken van bijvoorbeeld voorgaande jaren om trends te analyseren en je voorraadbehoefte te bepalen.
Matrix functionaliteit

Bij de volgende documenten is de matrix beschikbaar:

  • In- en Verkoop
    – Offerte
    – Order
    – Factuur
    – Creditnota
    – Raamcontract
    – Retourorder
    – Agentorder
    – Verzending/Ontvangst
  • Artikeldagboek
  • Transferorder
Magazijn levervoorstel
Als er gewerkt wordt met collecties, dan is het zeer waarschijnlijk dat je ook via voorverkoop werkt. Aan het einde van de voorverkoop wil je weten per SKU hoeveel je kunt laten produceren om vervolgens naar je magazijn of logistiek partner te laten versturen. Om dit in goede banen te leiden kunnen de magazijn inkoop- en levervoorstellen worden gebruikt. Via het levervoorstel wordt een voorstel gegenereerd welke voorverkooporders uitgeleverd kunnen worden. Uiteraard is via de matrix dit overzichtelijk en gemakkelijk aan te passen en te boeken.
Pickbonnen

Maak pickbonnen aan vanuit het levervoorstel zodat de magazijnmedewerkers de juiste artikelen verpakken voor verzending.

Inkoopcombinaties

Maakt u gebruik van inkoopcombinatie Euretco? CloudFashion heeft een koppeling gerealiseerd
waarmee de facturen worden geëxporteerd naar een EDI bestand wat naar Euretco verstuurd kan
worden. Vervolgens kan het betaalbestand worden geïmporteerd waarmee de openstaande facturen
worden afgeletterd.

Koppeling met webshop

CloudFashion werkt samen met diverse partners welke gespecialiseerd zijn in integraties met
verschillende webshops waaronder Magento, WooCommerce, Lightspeed en Shopify.

Sales APP voor agenten

Agenten hebben via een aparte app toegang tot Dynamics 365 Business Central. Hier hebben de
agenten toegang tot de volgende functionaliteiten:

  • Klantinformatie
  • Klanthistorie
  • Navigatie naar klantadressen 
  • Model- en artikelgegevens
  • Actuele voorraadstanden per model/kleur/maat
  • Verkoopaantallen per model/kleur/maat
  • Verzenden van een orderbevestiging per mail
  • Bezoekrapportages
Barcodes

Maak barcodes aan (per model/kleur/maat) vanuit de modelkaart en print deze uit via de barcode
printer. Werkt u met barcodescanning in uw magazijn? Er zijn diverse WMS oplossingen welke
eenvoudig te koppelen zijn aan Dynamics 365 Business Central. Mocht uw WMS oplossing geen
koppeling hebben dan kan deze altijd ontwikkeld worden.

EDI koppeling met logistiek partner

Maakt u gebruik van een logistiek partner voor het vervoeren en/of opslaan van goederen?
Communiceer via EDI berichten met je logistiek partner. Minder handwerk dus ook minder kans op
fouten.

B2B Webshop

De B2B Webshop is volledig geïntegreerd met Dynamics 365 Business Central. Vanuit Business Central is het volgende te beheren:

  • Geef je klanten toegang tot de B2B Weshop.
  • Beheer de collecties welke zichtbaar zijn op de B2B Webshop. 
  • Bepaald welke artikelen en afbeeldingen gepubliceerd worden op de B2B Webshop.
  • In Business Central zijn er aparte stromen voor voororders en nabestellingen.
  • Voor klanten is in de webshop hun order historie inzichtelijk.
  • Transportkosten kunnen automatisch worden berekend afhankelijk van de locatie waar de goederen geleverd moeten worden. 
Purchase App

Wanneer kleding door derden wordt geproduceerd kan er gebruik worden gemaakt van de Purchase App. Hiermee kunnen de standaard inkoopordergegevens worden verrijkt met belangrijke informatie voor de productie:

  • Shipping Marks
  • Comments
  • Accessoiries
  • Stitches
  • Labels
  • Shipping and Production dates
Koppeling SendCloud

SendCloud is een verzendplatform voor e-commerce.

Alle bekende vervoerders binnen Europa zijn aangesloten bij het platform waaronder DHL, DPD, UPS en POSTNL.

Vanuit de verkooporder kan je direct een pakket aanmelden en een verzendlabel printen.

Nadat de vervoerder het pakket heeft opgepikt is deze via track & trace te volgen.

Zo bespaar je een hoop tijd en is het verzendproces volledig te controleren.

Standaard ERP modules

Financiële administratie
  • Grootboek
  • Kas/Bank
  • BTW aangifte
  • Kostprijsboekhouding
  • Tegoeden
  • Schulden
  • Vaste activa
Voorraadbeheer
  • Waardering
  • Artikeldagboek
  • Herindeling
  • Inventarisatie
Verkoop (retouren)
  • Offertes
  • Orders
  • Retouren
  • Raamcontracten
CRM
  • Relaties
  • Contactpersonen
  • Marketing
Inkoop
  • Offertes
  • Orders
  • Retouren
  • Voorstellen
  • Raamcontracten
Productie
  • Artikelen
  • Productiestuklijsten
  • Bewerkingsplannen
  • Capaciteit
  • Planning
Projecten
  • Planning
  • Verbruik
  • Urenstaten
  • OHW
Human Resource
  • Werknemers
  • Resources
  • Afwezigheidsregistratie
Debiteurenbeheer
  • Activiteiten aanmaken: bellen, aanmanen, controleren en uitbesteden
  • Aanmaningen
  • Workload bepalen
  • Risicoprofielen
Privacy Settings
We use cookies to enhance your experience while using our website. If you are using our Services via a browser you can restrict, block or remove cookies through your web browser settings. We also use content and scripts from third parties that may use tracking technologies. You can selectively provide your consent below to allow such third party embeds. For complete information about the cookies we use, data we collect and how we process them, please check our Privacy Policy
Youtube
Consent to display content from Youtube
Vimeo
Consent to display content from Vimeo
Google Maps
Consent to display content from Google
Spotify
Consent to display content from Spotify
Sound Cloud
Consent to display content from Sound